Tuesday, September 30, 2008

Litet trött bara...


Idag kom jag på mig själv med att fundera över varför jag inte samlar frimärken? De tar liten plats, förvaringen är standardiserad och man får inga idéer till en massa konstiga gör-det-själv projekt. Och när jag ändå var igång funderade jag på varför jag nödvändigtvis måste göra "frugal living" till en andra hobby, istället för att köpa mig ur besväret.

Vad jag gjorde? Jo, jag påbörjade tillverkningen av två skiljeväggar till mina maskkomposter. Det tog längre tid än jag räknat med och tillverkningsmaterialet kryllade sig som bara miljarder buntband kan krylla sig. Jag hoppas bli klar i morgon, eller i övermorgon, eller kanske till och med på fredag...

(Snälla tomten, jag vill ha en Can O' Worms och ett starter Bokashiset i julklapp!)

No comments: