Friday, June 05, 2009

Linus på Linjen sår och 'skördar'



Maskarna har fått sina nya hem, blommorna trivs och jag äter tomater som smågodis. Det finns egentligen inte så mycket att säga idag. Snart tar jag nya tag, jag har fått igång mitt trådlösa nät. Det låter kanske inte så epokgörande, men det betyder att jag kan krypa upp i ett soffhörn och jobba med datorn - och det har visat sig vara avgörande för att jag ska kunna hålla mig frisk. Håll tummarna för att det gäller också den här gången så får ni snart se nya projekt i bloggen.

Under tiden kan ni ta er en titt på en av mina barndomsfavoriter Linus på Linjen. Jag lyckades faktiskt hitta ett avsnitt där han sår och skördar (något som inte var helt lätt, Linus äventyr är... mångskiftande). Om ni tycker att ni känner igen rösten och språket så är det för att samma person har gett röst åt Pingu.

Libera kandi på er!

No comments: