Sunday, March 29, 2009

Kort söndagsnotis



Jajaja, det var dumt att ta sig till Nordiska Trädgårdar när man är så sjuk som jag är, och som ni märkt har jag missat en uppdatering på grund av detta. Å andra sidan har jag skurit ner på mässbesöken till bara den här tillställningen, så om jag missat den hade jag inte haft några nyheter att berätta om. Det uppdateringsschema jag lade för några veckor sedan kommer att ligga fast fram till Juni, men jag tänker kompensera för detta genom att göra nästa vecka till en sorts minimässa med nyheter och gamla kändisar som kan vara intressanta för oss parkettodlare.

Kul att swedenstylecom redan hunnit lägga upp en film från mässan. Jag är honom (?) evigt tacksam, för jag råkade glömma kameran hemma :( Det mesta ni ser på filmen är Azaleaträdgården, men också Moderådets klädshow och en av floristutbildningarnas blomsterkläder.

No comments: