Friday, August 15, 2008

Parkettodlaren är fånig ikväll...

Obama Pictures and McCain Pictures
see Obama pictures

Jag erkänner! Mea Culpa! Istället för att vattna och dutta med mina blommor fastnade jag ikväll på Pundit Kitchen, en blogg som gör 'lolcats' av politik (med en mycket vid definition av politik). Alla får sig en släng, och när jag kom till den här bilden insåg jag att det inte skulle skrivas så mycket om grönsaker ikväll. (Eftersom jag inte bara är bloggare utan kristen också kan jag inte låta bli att tänka saker som "Vilken snygg mässhake där i förgrunden! Vi borde skaffa en sån till domkyrkan här i stan.")

Men, men, för att återföra bloggen till ämnet litet grand i alla fall lägger jag till den här:

Obama Pictures and McCain Pictures
see Obama pictures

Ja, jo, George Bush förekommer ovanligt ofta med bilder där han gör konstiga miner och antyds ha låg IQ. Det känns som att jag borde utjämna det hela litet. Vad säger ni om den här?

Political Picture - Al Gore
see Obama pictures

Nå, nu räcker det innan jag gett mig på alla världens politiker. Återgår till vanliga temata på måndag - de första tomaterna kommer!

No comments: