Wednesday, January 28, 2009

Jodå

CSN är som jag minns dem; snälla men överlastade handläggare och ett system som är så ogint att själve Hin borde bli grön av avund. Det har dessutom blivit värre genom åren (jag har ju haft med dem att göra sedan 1993, så jag kan jämföra). Just nu hänger mina studier, vår bostad och alla mina odlingar i limbo. Mycket frustrerande. Jag har en del planer för hur jag ska rädda situationen, men jag är ju inte den enda i kläm så det kan bli så att förutsättningarna för Parkettodlarbloggen förändras drastiskt inom de närmsta veckorna.

Kära läsare, ni av er som brukar be kan väl be för ett under, och ni som hellre håller tummarna kan väl hålla tummarna? Jag återkommer när jag har något nytt att berätta, och fram till dess fortsätter jag med gödseltemat; imorgon blir det brännässlor och vallört.

No comments: