Monday, September 22, 2008

Tree of Happiness award


Indoor Gardener förärades "Tree of Happiness award" av Adekun i fredags. Tack, jag är mycket smickrad! Detta betyder att det är min tur att lista sex saker som gör mig glad (och att memet spiller över här på Parkettodlaren).

Så vad gör mig glad?


  • Böcker (bland dem stora, färggranna böcker om trädgårdar och trädgårdsodling)
  • Bibliotek
  • Att komma hem och mötas av min son som överlyckligt kommer rusande emot mig och skriker "Mammaaaaaaaaaaaaaaa!"
  • Se att mina odlingar är friska och välvattnade
  • Choklad
  • Frökataloger


Nu skickar jag utmärkelsen vidare till sex nya mottagare. (Heh, det här påminner mig om bokmärkesbytande eller filmisar. Finns det något motsvarande svenskt meme? Jag skulle gärna lyfta fram sex svenska bloggar också.)

No comments: