Saturday, August 08, 2009

Hej allihop!

Hej alla nya och gamla läsare! Idag sändes inslaget om mina odlingar i radio så jag ville hälsa till alla som läser här - både mina trogna stamläsare och de som lockats hit av programmet. Jag har varit upptagen med min son i två veckor (dagis stängt och maken jobbar) vilket har lett till mer lekplatser och modelltåg och mindre odlande än jag hoppats. Men på måndag är vi tillbaka i gamla gängor igen och jag kan starta den stora rekonstruktionen av odlingarna. Det är det ni kommer få läsa om här i höst. Mycket nöje!

2 comments:

Unknown said...

Hej!
Jag hörde att du undrade varför grönsakerna blev mindre då de växte inomhus. Min tro är att de får mindre ljus än de som växer ute även med tillägsbelysning.
Mvh
Solveig Walles

Rosengeranium said...

Tack! Låter rimligt. Välkommen till bloggen :)